Brev:
Vitamintilskud
6. juli 2021
Alder:
22 mdr.
Vitamintilskud
Hej Helen,
Min lille Lasse fylder to år til september. Han er småtspisende og enormt aktiv. Jeg har derfor købt vitaminer til ham - Multitabs (med +calcium i) og laktocare kids. Begge produkter står til børn på 3 år og opefter. Men, apotekeren sagde, at jeg fint kan give disse til Lasse, der jo så om et par måneder fylder to år.
Vil du mene det samme? Og hun sagde endvidere, at i og med jeg giver ham de tabletter, skal jeg ikke give ham d-dråber længere.
Vil du også mene, at Lasse er helt dækket ind på de to tilskud? Jeg ved ikke, om jeg har givet dig tilstrækkelig info på produkterne til, at du kan vurdere, men skal jeg uddybe, må du endelig skrive det.
På forhånd stor tak for svar og hjælpen.
Glade hilsner,
Lasses mor.